· 

夏天消暑特飲

【夏天消暑特飲 🍹 荔枝綠茶~~ 】
原來都有個多月沒有update 專頁。原因主要係「天氣太熱」🥵!!坐著也出汗,真係要透透暑。我哋主要都係在店內喝茶消暑,補充水份XDDD。而家就介紹返我哋飲咗什麼消暑妙品!
老闆尋日買一堆荔枝回店,佢話幾好味,但唔夠JUICY,所以用來試泡特飲「荔枝綠茶」!他選了淺蒸高山茶 #本山茶 來泡這個特飲。可能這個茶本身也帶甜,泡出來的效果很不俗呢!荔枝的味道本身就真會「消暑」,喝著就能減低你對暑熱的不耐煩。
沖泡的方式十二分簡單︰將荔枝、本山茶茶葉及冷水/室溫水倒進冷泡瓶內,放進雪櫃 2小時,便成美味的 #荔枝綠茶
茶葉跟水的分量是 1:100,即 1克茶葉 : 100毫升的水~~荔枝的份量就是隨你的個人喜好吧!
老闆話仲有荔枝响舖頭,今日都會泡定一壼荔枝綠茶,有緣人來到舖頭都可以試吓啦。

Write a comment

Comments: 0