· 

2022年 #靜岡新茶 空運到港!Fresh Japanese tea arrived!

✈️✈️2022年 #靜岡新茶 空運到港!🌿🌿
2022 年嘅 #靜岡新茶,又到咗香茶房嘞!
幾日前先採摘落嚟嘅新茶,有得搭飛機嘞~~
今年來自靜岡的新茶,茶色較深的綠,泡出來的茶茶香濃郁。至於茶湯帶甜但umami 不算強,帶草青﹙煎茶嘛!﹚,但澀味與甘味都平衡 😋
今年仍然係四款「新茶」︰煎茶 Sencha 「翠香」和「金香」;覆下茶 (Kabuse Cha)「樂香」和「特樂」。不過包裝袋轉咗做有 "zip"嘅保存袋,咁開封咗嘅新茶就更保鮮嘞!
如果你鐘意 #旨味 Umami ﹙有如海苔的鮮味﹚同 #渋味 Shibumi ﹙即澀味﹚較平衡嘅煎茶,可以揀 #翠香 #金香
如果你鐘意 旨味Umami 多啲,可以選擇 #覆下茶﹙介乎煎茶與玉露之間的茶﹚「樂香」或「特樂」。
就趁日本茶最新鮮時,喝下綠色嘅鮮美吧 🍵💚
歡迎郵購茶葉📨📬

Write a comment

Comments: 0