· 

Mulling Spice Mix!!! 豪華版聖誕熱酒

🧑🏻‍🎄 🥃Mulling Spice Mix!!! 豪華版聖誕熱酒 #Mulled Wine 香料~~🥳🎄 】

天氣開始有點陰冷。來點暖身熱飲就剛剛好了~~

聖誕節除咗 #聖誕茶,當然唔少得聖誕熱酒 Mulled Wine啦。香茶房今年都有賣用來煮聖誕熱酒專用嘅香料包 “Mulling Spice Mix” 呀!!!

近兩年香港好似多咗人响聖誕節就會想起 Mulled Wine。原來呢款 #香料熱酒 源起於古希臘。古希臘人在下等紅酒中加入香料煮熱來喝,那就不會造成浪費。他們稱這種飲品”Hippocras”,以古希臘醫藥之父 Hippocrates 命名。香料在古代就是藥材啦。這種香料酒西傳,得力於東征的羅馬軍隊認為它有治病及強身健體成效。

時至今日,Mulled Wine 是西方聖誕的節慶飲品,大概跟英國維多利亞時期,大文豪 Charles Dickens 曾在小說《Christmas Carol》提到這種香料熱酒有關。不過當時它是以 「Smoking Bishop」這名堂於小說出現。至於何以此酒跟「主教」有關呢?維基百科話︰傳統盛載香料熱酒的盛器,跟主教的帽子相似云云……

講咗一大段歷史,其實係「歷史植入廣告」。香茶房都有賣開來自印度、斯里蘭卡的靚香料,今年執吓執吓,發覺原來都夠包到聖誕熱酒 Mulled Wine 嘅香料包喎!咁就賣埋啦,其實好多外國茶店到年尾都會賣埋呢款香料的。當然每個品牌都有其自家 Recipe,我哋就試吓下試吓咁啦,執執吓就整咗個有 9種材料﹙8 款香料加 橙乾﹚嘅 “Mulling Spice Mix”!其實有諗過加唔加入月桂葉 #BayLeave,不過真係驚太多香料會變咖喱酒嘞!講笑啫,香料呢啲嘢,悉隨專便啦。當然今時今日嘅香港就最注重健康啦。

香茶房嘅 Mulling Spice Mix 有邊 9 款香料同材料呢?

來自斯里蘭卡的 真 #玉桂條Cinnamon Stick;聖誕大餐必備,驅寒之用的 #丁香Cloves
#八角Star Anise;近兩年貴咗好多嘅名貴香料 #小豆蔻Cardamon︰﹙近兩年真係貴咗好多;同樣來自斯里蘭卡的靚 #雲喱嗱條VanillaStick ,煮時記得剪開殼及將雲喱嗱籽刮出來入酒;坊間較少見的靚 #肉豆蔻皮Mace;煮時又係要磨粉的 #肉豆蔻Nutmeg;味似陳皮同咖喱,記得字尾無「s」的 #多香果AllSpice,同埋香得好緊要的 #橙乾DriedOrange:通常煮 Mulled Wine 都會加入新鮮的柑橘類水果,如橙、檸檬或青檸等。我哋都準備幾片橙乾,霎時間無鮮橙响手都可以夠煮這個熱酒。橙香跟 Mace 及雲喱拿混起來真的是絶配,甜品製作高手 可以考慮用這三款香料來做點什麼的。

已經無制限地寫長 post,反正這個 page的接觸面就是愈來愈少,咁就先寫一大段無關宏旨的廣告吧。過兩日再將 Mulled Wine 煮法呈上。當然,喜歡茶的你,我哋嘅 #有機印度香料奶茶 #MasalaTea 會係寒天嘅熱飲選擇。

Write a comment

Comments: 0