新入荷!日本製 手造木茶箱

❇️新入荷!日本製 手造木茶箱 📦儲靚茶最啱 ❇️
喜歡飲茶的人,通常都一屋都係靚茶葉,但唔知點存放好……
香茶房賣茶就更加多啦,而且茶葉的儲存好緊要︰避光、避潮、存氣﹙但有啲茶葉存氣得黎又透下氣……﹚ 所以我哋一向都用日本製木茶箱﹙#Chabako﹚📦來儲存茶葉,一個盒可以滿足以上情況。
這款木茶箱,來自日本茶之鄉靜岡﹙老闆鄉下﹚,由當地老匠人親手製作。木箱的木是雪松木﹙Cedar wood﹚,有防蟲及防潮的作用,加上盒內鋪貼上一層鋅紙,防透光之餘,令木箱更存氣,可以好好地儲存茶葉。
一向以來都有不少客人想買這些木茶箱,但由於木茶箱是由老匠人手作,所作需時,數量亦限,加上舊店店面細﹙去過租庇利街的客人應該會記得!﹚,所以當時沒有特別訂這些木茶箱來賣﹙最多賣過一兩個畀熟客……﹚。而家舖頭大少少,又剛請人來回收壞雪櫃,騰出一些空位,訂了多月的木茶箱又就到了香茶房,可謂時間啱啱好👍🏾
木茶箱有兩種尺寸,大的容量為 10kg ,小的容量為 5kg 茶葉。
如你家有上好的茶葉要存放,靚普洱、白茶或岩茶等,這個日本木茶箱可以幫到你。

Write a comment

Comments: 0