New Kyoto Shop Open!

🌸京都 香茶房 新店 🎊開門🎊嘞!🍵
📍 明天 (22/6 星期一 )中環九如坊香茶房 會提早至 下午 5時關店❗❗
2020年初提及過的,在 京都 龍安寺 商業街的 香茶房新店,已經開始營業嘞!🚲🚲
好似好耐之前嘅事咁。記得年初老闆找到這個舖頭的時候講過︰「呢度聽到好多人講廣東話!」,令佢有啲熟悉感啦。呢幾個月,受疫情影响,很多香港人如我們一樣,都「返唔到鄉下」日本😆,唔緊要啦,會好起來的!到咗疫情受控,「一天都光曬果」一日,大家就有機會去啦!
京都香茶房裝修簡單、細小﹙都大過過香港店嘅 :)﹚主要售賣不同的茶類、香料,同 T 師傅的金繼復修啦。現在師傅會埋首在店內做他的金繼復修。
還有一個溫馨提示︰由於人手關係,明天﹙22/6 星期一﹚香港的香茶房會提早至 下午5 時關店。因為我哋將於後天﹙ 23/6 星期二﹚「#衝出港島」,响 #荃灣#將軍澳 #馬鞍山 #千色店 #Citistore #YummyJapan 食品節 度擺賣香茶房嘅各款招牌日本茶,所以明天提早少少關店,到各個攤位做準備。
荃灣、將軍澳同馬鞍山街坊敬請留意嘞!

Write a comment

Comments: 0